Wednesday 30 January 2013

Filozofie 101



-          M-am găsit!
-          Te-ai găsit?
-          Da!
-          Unde?
-          Într-un colţ al casei.
-          Cum ai ajuns acolo?
-          M-am pedepsit.
-          Pentru ce?
-          Pentru că nu pot.
-          Nu poţi?
-          Nu. Şi nici nu ştiu.
-          Nici?
-          Nici.
-          De cât timp?
-          De când m-am pierdut.
-          Asta când a fost?
-          Acum un suflet si două răni.
-          Vinovatul?
-          Eu.
-          Tu singur?
-          Eu şi timpul.
-          Timpul nu vindecă?
-          Timpul risipeşte.
-          Şi îşi asumă vina?
-          Îşi asumă trecerea.
-          Vina timpului cine şi-o asumă?
-          Vieţile.
-          Curat cine face în urma lor?
-          Tăcerile mătură, dar vântul suflă amintirile inapoi.
-          Tăcerile mătură, apoi, din nou?
-          Desigur.
-          Se sfârşeşte asta, vreodată?
-          Daca s-ar sfârşi, unde aş mai rămâne eu?
-          Pierdut?
-          Pierdut am fost.
-          Găsit?
-          N-ar fi cu putinţă.
-          Atunci, unde?
-          Tot acolo, dar singur.
-          Singur?
-          Da. Prea singur ca să mai fiu.
-          Deci, tu şi timpul vă găsiţi vinovaţi?
-          Eu, timpul, viaţa...
-          Nu ai spus că viaţa îşi asumă vina timpului?
-          Ba da.
-          Atunci, de ce e şi ea vinovată?
-          A-ţi asuma greşelile altora nu înseamnă că nu poţi face propriile greşeli.
-          De ce nu îşi asumă viaţa propriile greşeli ?
-          Nu ştie.
-          Tu ştii ?
-          Nu prea.
-          Dar ai recunoscut !
-          Am recunoscut…
-          Deci, tu, timpul şi viaţa sunteţi vinovaţi ?
-          Eu, timpul, viaţa, destinul...
-          Şi destinul?
-          Şi el.
-          Şi viaţa?
-          Şi ea.
-          Şi timpul?
-          Şi el.
-          Şi tu?
-          Numai eu.
-          Şi cum te-ai găsit?
-          M-am strigat.

1 comment:

  1. Idealist.Abisal.Abstract.
    Viata nu e altceva decat o lupta absurda dintre Bine si Rau. Campul de lupta suntem noi.

    ReplyDelete