Saturday 10 August 2013

Anunţ


Copil tristuţ, lăsat singur în propria casă, caut prieten, copil cu suflet frumos şi curajos, care să mă ţină de mânuţă când mă simt părăsită, să mă facă să zâmbesc când am lacrimi în ochi, să mă strângă tare în braţe când sunt speriată, care să alunge pentru mine monştrii de sub pat, care să-mi spună o poveste când nu pot să adorm, care să se uite în ochii mei şi să vadă marea, care să-mi sărute obrazul cu drag, care sa-mi mângaie părul seara, înainte de culcare, care să-mi promită că nu mai pleacă niciodată de lângă mine, care să mă vadă, care să-mi rămână în inimă.

Atenţie! Ofertă valabilă până la data: 10.08.20eternitate.


6 comments:

  1. Aveti nevoie si de garantie?

    ReplyDelete
  2. Dumneavoastră prezentați o investiție pe termen lung în care cereți de la partenerul de afacere, printre altele, o garanție imposibil de onorat. Respectiv cea cu promisiunea.
    Dată fiind amploarea investiției, merită riscul neonorării acelei garanții.

    Sunteți dispusă să renunțați la acea garanție?

    ReplyDelete
    Replies
    1. e vorba de o promisiune, nu de garanţie. nu m-aş avânta să cer una. oamenii se schimbă prea rapid pentru asta.

      Delete
    2. o promisiune respectată e ca o garanție.
      Dacă te interesează doar promisiunea, nu și respectarea ei, atunci da, nu e garanție.

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete